Tag ALBO ALBO

Dostałam nominację od Agaty  ( Dziękuję :D )




1. Wolisz trylogie czy może powieści jednotomowe?

Zależy. Z jednej strony trylogia najczęściej wiąże się z oczekiwaniem (rzadko krótkim), a następne tomy potrafią zepsuć całą przyjemność z pierwszego. Z drugiej jednak pozwala mi na dłuższą przygodę z bohaterami, lepsze ich poznanie i więcej przygód... Trudny wybór. Myślę jednak, że jeżeli muszę wybrać, to poproszę bramkę numer 1 :D


2. Wolisz czytać tylko autorki czy tylko autorów? 

Głupie pytanie. Nie ma to dla mnie żadnego znaczenia. Dobra książka to dobra książka i na tym powinno zostać, czyż nie? W mojej prywatnej biblioteczce jest jednak więcej autorek.


3. Wolisz kupować w Empiku czy w księgarniach internetowych? 

Zdecydowanie księgarnie internetowe. Nawet na empik.com mogę zaoszczędzić te kilka złotych, poza tym oferują często dużo większe promocje i rabaty. Najczęściej jeśli zawitam do tradycyjnej księgarni tylko przeglądam książki i notuję sobie, że tę koniecznie muszę zamówić.  ;) Także Empik tylko w ostateczności, kiedy nie mam co czytać :D


4. Wolisz, by wszystkie książki zostały zekranizowane jak film czy serial?

Film! Chociaż, ogólnie, częściej ekranizacja mi przeszkadza. Jednak podoba mi się Gra o tron (ale książki jeszcze przede mną) i dużo lepiej, że scenarzyści szli swoją wizją w Pamiętnikach Wampirów, bo to co się dzieje od czwartej części serii jest godne pożałowania.


5. Wolisz czytać pięć stron dziennie, czy pięć książek tygodniowo? 

Pięć książek tygodniowo. No proszę Was, pięć stron to jak pozwolić spragnionemu oblizać zewnętrzną część szklanki, na której skrapla się woda.


6. Wolisz być profesjonalnym recenzentem czy autorem ? 

Recenzentem


7. Wolisz czytać w kółko dwadzieścia książek w kółko czy sięgnąć po nowe? 

Zdecydowanie sięgać po nowe. Jednak mam serie/książki do których lubię powrócić od czasu do czasu. Aż zrobiło mi się smutno jak pomyślałam, że miałabym już nigdy nie poznać żadnej nowej historii...


8. Wolisz być bibliotekarzem czy sprzedawcą książek? 

Sprzedawcą, ale tylko w moim magicznym sklepie, gdzie mogłabym rozdawać książki za darmo,,, Ups, to chyba jednak bibliotekarką, ale nie mogłabym się gniewać za przetrzymanie jakiejś pozycji ;)


9. Wolisz czytać tylko jedną ulubiony typ literatury czy wszystko poza? 

Muszę wybrać tak? W takim wypadku chyba wszystko poza. Czytając tylko jeden typ tak wiele by mnie omijało. 


10. Wolisz czytać tylko książki fizyczne czy tylko e-booki?

Zdecydowanie książki fizyczne. Ten zapach <3 Chociaż nie przeszkadzają mi e-booki.




Jeszcze raz dziękuję za nominację :)

Ja chciałabym przeczytać ten tag u :
Marty z bloga Zaczytana Dolina :D

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku,
Bardzo miło gościć Cię w moich skromnych progach. Jeśli podobało Ci się tutaj lub masz jakieś zastrzeżenia czy uwagi , proszę zostaw po sobie ślad. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :).
Całusy
Ola

PS. Nie mam nic przeciwko linkom, jednak poza nimi, chyba wypadałoby napisać coś więcej ;)



Drogi Czytelniku,
Bardzo miło gościć Cię w moich skromnych progach. Jeśli podobało Ci się tutaj lub masz jakieś zastrzeżenia czy uwagi, daj mi o tym znać. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :).
Całusy
Ola

PS. Jeśli sam prowadzisz bloga, zostaw link, łatwiej będzie mi Cię odwiedzić, jednak poza nim, chyba wypadałoby napisać coś więcej? ;)
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka