Podsumowanie roku 2018

W ubiegłym roku życie bloga nie było zbyt imponujące. Najpierw przerwa, którą wzięłam od blogowania, później szkoła, remont mieszkania, awaria komputera, później znowu szkoła - ostatni semestr, pisanie pracy... sporo się działo w moim życiu prywatnym ;). Tak więc, gdy pod koniec dnia siadałam z wolną chwilą, zdecydowanie wolałam sięgnąć po książkę, niż znowu siadać do komputera. 
Poniżej znajdziecie zestawienie książek, które przeczytałam w ubiegłym roku, od najstarszych po najnowsze. Jeżeli na blogu pojawiła się recenzja danej powieści, na pewno jest podlinkowana (wystarczy kliknąć w tytuł).
Postaram się, żeby w tym roku pojawiało się więcej postów, ponieważ no cóż... lubię pisać i chciałabym lepiej się do tego przyłożyć. Możecie trzymać za mnie kciuki, a ja spróbuje się bardziej przyłożyć do regularności. Niestety cierpię na ten smutny zwyczaj odkładania wszystkiego na ostatnią chwilę, więc zbudowanie jakiegokolwiek planu działania zawsze przyprawia mnie o ból głowy. 
  • Brittainy C. Cherry Siła, która ich przyciąga (380 stron)
  • Anne Bishop Zapisane w kartach (528)
  • J. Sterling Rozgrywka (304)
  • Tijan Fallen Crest. Akademia (480)

  • Tijan Antybrat (448)
  • Mary E. Pearson Fałszywy pocałunek (544)
  • J. Daniels Moje miejsce na ziemi (320)
  • T. M. Frazier Tyran (320)
  • Carrie Blake Idealna dziewczyna (300)
  • Amo Jones Srebrny łabędź (336)

  • Geneva Lee Kochanka księcia (448)
  • Blair Holden Bad Boy's Girl (512)
  • Alex Kava Przedsmak zła (336)
  • Whitney G. Oskarżyciel (128)
  • Whitney G. Niewinna (120)
  • C. D. Reiss Małżeńska gra (456)

  • Whitney Barbetti Dziesięć poniżej zera (304)
  • Eve Jagger Knox (352)
  • Vi Keeland Egomaniac (392)
  • Audrey Carlan Umysł (470)
  • Emma Chase Książę w wielkim mieście (400)
  • Sandi Lynn Korporacyjny as (272)
  • Katy Regnery Weteran (347)

  • Blair Holden Bad Boy's Girl 2 (336)
  • Melanie Moreland Twoje zdjęcie (400)
  • L. A. Casey Kane (504)
  • L. A. Casey Aideen (176)
  • Samantha Young Nieznośny ciężar tajemnic (224)
  • Amo Jones Marionetka (280)

  • Blair Holden Bad Boy's Girl 3 (280)


  • Brittainy C. Cherry Powietrze, którym oddycha (400)
  • Lex Martin Dearest Clementine (320)
  • Samantha Towle Revved (440)
  • Ker Dukey, K. Webster Skradzione laleczki (262)
  • Blanka Lipińska 365 dni (472)
  • J. Sterling Zmiana (320)
  • Tijan Fallen Crest. Szkoła (432)
  • Pepper Winters Łzy Tess (496)

  • Katy Evans Mr. President (320)
  • Ker Dukey, K. Webster Zaginione laleczki (250)
  • T. M. Frazier Lawless (308)
  • T. M. Frazier Soulless (304)
  • Jewel E. Ann Pan Perfekcyjny (400)
  • Krista & Becca Ritchie Addicted. Podwójna namiętność (368)

  • Tijan Pozwól mi zostać (406)
  • Laurelin Page, Sierra Simone Gliniarz (320)
  • Julie Johnson Wbrew grawitacji (320)
  • M. Robinson Pokusa zła (436)
  • L. J. Shen Skandal (304)
  • Ilona Andrews Magia wskrzesza (408)
  • Samantha Towel Revived (440)
  • Jennifer L. Armentrout Lucyfer (460)
  • Stylo Fantome Poniżenie (240)
  • Blair Holden Bad Boy's Girl 4 (272) 

  • Sara Ney Sebastian (424)
  • Mariana Zapata Kulti (545)
  • Blanka Lipińska Ten dzień (448)
  • Georgina Cates Piękno bólu (366)
  • Adriana Locke Poświęcenie (444)
  • J. A. Redmerski Zabić Sarai (350)
  • J. A. Redmerski Drugie życie Izabel (331)
  • Estelle Maskame Nawet o tym nie wspominaj (462)
  • K. C. Lynn Fighting temptation (408)

  • Rebecca Donovan Gdybym wiedziała (504)
  • Katy Regnery Nigdy nie pozwolę ci odejść (488)
  • L. A. Fiore Bestia. Przebudzenie Lizzie Dalton (360)

W ubiegłym roku przeczytałam całe mnóstwo dobrych, a nawet świetnych książek, ale brakuje mi takiej, która wywołałaby efekt WOW. Czegoś takiego, o czym teraz nie mogłabym zapomnieć, rozpoczęcia jakiejś serii, której kontynuacji nie mogłabym się doczekać. 

Książki, które wspominam najlepiej
Do tego grona stanowczo zalicza się Ilona Andrews i jej seria o Kate Daniels. Magia wskrzesza nie była wyjątkiem i jest jedną z najlepszych książek ubiegłego roku. Zmiana scenerii i trochę dramatu pomiędzy głównymi bohaterami to był strzał w dziesiątkę, żeby dać tej sadze nowego kopa. 
Wydawnictwo NieZwykłe również mnie dopieściło pod względem wydanych powieści: Revved, Kulti, Bang, Skradzione laleczki - to historie do których na pewno jeszcze wrócę. 
Do tej grupy dołożyłabym jeszcze Addicted, chociaż ani z opisu, ani z okładki stanowczo się tego nie spodziewałam. Czekam niecierpliwie na kontynuację, bo strasznie chlałabym poznać dalsze losy bohaterów. 
No i oczywiście nie mogłabym zapomnieć o Tijan, która dosłownie doprowadziła mnie do łez, dzięki historii Mac - mowa tu oczywiście o Pozwól mi zostać
   
  

Tragiczne pomyłki
  



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku,
Bardzo miło gościć Cię w moich skromnych progach. Jeśli podobało Ci się tutaj lub masz jakieś zastrzeżenia czy uwagi , proszę zostaw po sobie ślad. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :).
Całusy
Ola

PS. Nie mam nic przeciwko linkom, jednak poza nimi, chyba wypadałoby napisać coś więcej ;)



Drogi Czytelniku,
Bardzo miło gościć Cię w moich skromnych progach. Jeśli podobało Ci się tutaj lub masz jakieś zastrzeżenia czy uwagi, daj mi o tym znać. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :).
Całusy
Ola

PS. Jeśli sam prowadzisz bloga, zostaw link, łatwiej będzie mi Cię odwiedzić, jednak poza nim, chyba wypadałoby napisać coś więcej? ;)
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka