Kiedyś przeczytam



Patrząc na moje stosy zaległych książek postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu Kiedyś przeczytam organizowanym przez Lustro Rzeczywistości ;).

Książki, które wybrałam:
  • Uwikłani. Pokusa Laurelin Paige recenzja
  • Światło, którego nie widać Anthony Doerr
  • Ember in the Ashes. Imperium ognia Sabaa Tahir recenzja
  • Akademia dobra i zła Soman Chainani recenzja
  • Milion małych kawałków James Frey recenzja
  • Razem będzie lepiej Jojo Moyes
  • Dziedzictwo ognia Sarah J. Maas 
  • Ród J.D. Horn recenzja 
  • Black Ice Becca Fitzpatrick recenzja
  • Stalowe serce Brandon Sanderson recenzja
  • Wybacz mi Leonardzie Matthew Quick recenzja 
  • Przypadki Callie i Kaydena Jessica Sorensen recenzja


Od której polecacie zacząć? ;)

EDIT: Koło ratunkowe - Dziedzictwo ognia na Gdzieś tam, w szczęśliwym miejscu

16 komentarzy :

  1. Milion małych kawałków to świetna książka, czekam na Twoją recenzję :)później proponuję Światło, którego nie widać. Ember in the ashes mam również w planach. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne tytuły wybrałaś :D
    Znam "Stalowe serce", która nie należy do najlepszych książek Sandersona, ma formę powieści młodzieżowej, ale zakończenie jest genialne :)
    Czytałam również "Światło, którego nie widać" - jest to powieść taka troszeczkę nostalgiczna, a jej zakończenie złamało moje serce :/
    "Imperium ognia" to powieść idealna dla fanów "Szklanego tronu", zawrotna akcja, świetne postacie - trudno się od niej oderwać.
    "Black Ice" to taki lekki kryminał, ciekawy, ale dość przewidywalny.
    I ostatnią książką, którą czytałam były "Przypadki Callie i Kaydena", którą kocham całym sercem, czyta się ekspresowo i właśnie ją polecam Ci na początek :D
    Pozdrawiam serdecznie.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wymienionych przez Ciebie książek przeczytałam tylko "Black ice" (bardzo mi się spodobała ta pozycja) i dwa razy zabierałam się za "Leonarda", ale dalej nie przeczytałam tej książki, (zawsze znajdowałam się coś innego) więc muszę się w końcu za nią zabrać.
    Pozdrawiam :)
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. "Wybacz mi, Leonardzie" - rewelacja w młodzieżowym wydaniu Quicka <3
    "Światło, którego nie widać" - baaardzo chciałabym przeczytać!
    Życzę powodzenia w wyzwaniu.

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się, że ja zaczęłabym od „Światła, którego nie widać”. U mnie też czeka w kolejce, czytałam i słyszałam wiele dobrego na temat tej pozycji i jestem ciekawa, czy podzielisz zachwyty. :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybrałaś sobie przecudowny stosik! "Milion..." miałam okazję czytać i była to naprawdę wstrząsająca i dająca do myślenia historia, autor miał naprawdę ciężkie przeżycia, choć z tego co słyszałam to na potrzeby książki zostały podrasowane. "Przypadki..." to piękne New Adult, uwielbiam z całego serca ten gatunek! Choć nie spodziewałam się, że Matthew Quick może mi się spodobać, to jednak Leonard naprawdę przypadł mi do gustu. "Ember..." za niedługo zamierzam przeczytać, bo udało mi się go niedawno dostać. "Black Ice" to bardzo dobra książka, może nie jakaś szałowa, ale całkiem przyjemna. "Światło..." to natomiast moje czytelnicze marzenie, strasznie chcę je przeczytać! Życzę Ci przyjemności z czytania, bo przecudowne książki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tej listy czytałam tylko "Razem będzie lepiej" i serdecznie polecam ;) Przy tej książce można się pośmiać, powzruszać... Czyta się szybciutko :) Mam nadzieję, że i Tobie się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę powodzenia w wyzwaniu, sama też biorę w nim udział. Z Twojego stosu najchętniej przeczytałabym "Uwikłanych". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybrałaś istny stos marzeń :) Życzę Ci powodzenia i już dodaję Cię do listy :)
    Polecam Imperium ognia, wspaniała książka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę powodzenia w wyzwaniu, gdyż jest bardzo zacne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tego stosiku czytałam tylko ''Przypadki Callie i Kaydena'' i jak najbardziej polecam. Sama zastanawiam się nad tym wyzwaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tej kupki czytałam jedynie Leonarda, Imperium ognia oraz Black ice - najlepsze było Imperium ♥ Jednak na pozostałe dwie też nie narzekam. W planie mam przede wszystkim "Światło, którego nie widać" :D No i "Dziedzictwo ognia", ale jeszcze nie czytałam drugiego tomu :/
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
  13. Przypadki Cellie i Kaydena! Czytałam już kilka recenzji i zastanawiam się, czy samej jej nie przeczytać :D no to czekam na twoją ;)

    zaczarowana-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Black ice jest cudowne!! <3 ^_^

    OdpowiedzUsuń
  15. Na mojej półce czekają "Ember in the ashes" i "Wybacz mi, Leonardzie", więc razem znikniemy w tych dwóch powieściach :) Piąteczka!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nową recenzję!
    Przerwa na książkę
    Snapchat: przerwa_ksiazke

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia! Ja bym najbardziej chciała przeczytać ,,Wybacz mi Leonardzie" ! :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku,
Bardzo miło gościć Cię w moich skromnych progach. Jeśli podobało Ci się tutaj lub masz jakieś zastrzeżenia czy uwagi , proszę zostaw po sobie ślad. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :).
Całusy
Ola

PS. Nie mam nic przeciwko linkom, jednak poza nimi, chyba wypadałoby napisać coś więcej ;)



Drogi Czytelniku,
Bardzo miło gościć Cię w moich skromnych progach. Jeśli podobało Ci się tutaj lub masz jakieś zastrzeżenia czy uwagi, daj mi o tym znać. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :).
Całusy
Ola

PS. Jeśli sam prowadzisz bloga, zostaw link, łatwiej będzie mi Cię odwiedzić, jednak poza nim, chyba wypadałoby napisać coś więcej? ;)
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka