Moje ulubione cytaty #2



Ostatnie bardzo się Wam podobały, dlatego postanowiłam zrobić z tego nowy cykl :). Mam nadzieję, że i ta odsłona przypadnie Wam do gustu, także bez zbędnego przedłużania - enjoy :D.

Jeśli przegapiliście pierwszą część cyklu znajdziecie ją TUTAJ.





  • – To wódka? – słabym głosem zapytała Małgorzata.(...).
    – Na litość boską, królowo – zachrypiał – czy ośmieliłbym się nalać damie wódki? 
    To czysty spirytus.
~ Michaił Bułhakow Mistrz i Małgorzata



  • Jeśli ma się przyjaciół, a mimo to wszystko się traci, jest oczywiste, że przyjaciele ponoszą winę. Za to, co uczynili, względnie za to, czego nie uczynili. Za to, że nie wiedzieli, co należy uczynić.
 ~ Andrzej Sapkowski Czas pogardy



  • Odebrałem solidną lekcję i nauczyłem się, że życie nie musi być bitwą. Czasami pada się ofiarą beznadziejnego rozdania, a czasem coś się spieprzy po drodze, ale zawsze jest nadzieja. Zawsze jest kolejny dzień, zawsze można naprawić to, co się spieprzyło, i wynagrodzić to ludziom, których się zraniło, i zawsze jest ktoś, kto nas kocha, nawet jeśli czujemy się całkowicie osamotnieni i po prostu dryfujemy w oczekiwaniu na następne rozczarowanie. Zawsze czeka na nas coś lepszego. 
~ Anna Todd After. Bez siebie nie przetrwamy 





  • Bycie młodym to jednocześnie przekleństwo i dar. To wiek, w którym bajki przestają istnieć, a Święty Mikołaj nie jest realny, jednak część naszych serc chce krzyknąć: „A co, jeśli…?”. To czas, w którym człowiek odczuwa wszystko intensywnie, choć wszyscy wokół twierdzą, że przesadza. 
~ Brittainy C. Cherry Kochając pana Danielsa






  • Wyrzuty sumienia to przebiegłe bestie. Ranią głęboko, a kiedy rana już się zabliźnia, posypują ją solą. 
~ Rebecca Donovan Co , jeśli…



  • To wybór, a nie przypadek, decyduje o twoim przeznaczeniu. Sam musisz zdecydować, ile jesteś wart, jaką odgrywasz rolę w świecie i w jaki sposób nadajesz mu sens. Nikt inny nie dysponuje tym, co ty - twoim zestawem talentów, pomysłów, zainteresowań. Jesteś oryginalnym egzemplarzem. Arcydziełem. 
~ Regina Brett Bóg nigdy nie mruga. 50 lekcji na trudniejsze chwile w życiu






  • Bo nigdy tak naprawdę nie będziemy w stanie zrozumieć drugiego człowieka. Możemy jedynie próbować, szukając po omacku drogi przez tunele, starając się oświetlić je pochodnią. 
~ Lauren Oliver Pandemonium



  • Życie jest zabawne, prawda? Kiedy już myślisz, że wszystko sobie poukładałeś, kiedy zaczynasz snuć plany i cieszyć się tym, że nareszcie wiesz, w którym kierunku zmierzasz, ścieżki stają się kręte, drogowskazy znikają, wiatr zaczyna wiać we wszystkie strony świata, północ staje się południem, wschód zachodem i kompletnie się gubisz. Tak łatwo jest się zgubić.
~ Cecelia Ahern Love Rosie




  • Wszystko ma swoją cenę.
~ Anne Bishop Córka krwawych



  • Czasami, kiedy życie kopnie cię w tyłek, musisz mu oddać kopnięcie. W jaja. Butem, ze stalową podeszwą.
~ Sara Wolf Brutal Precious









PS. MAM PYTANIE
Lubicie Disqus? Od jakiegoś czasu zastanawiam się, czy nie podpiąć go tutaj, ale chciałabym poznać Wasze zdanie, zanim zacznę coś zmieniać :)

11 komentarzy :

  1. Super cytaty, kochana! Najbardziej podoba mi się cytat z " Bóg nigdy nie mruga" :)
    Oczywiście czekam na więcej twoich postów :*

    Pozdrawiam cię z całego serduszka i zapraszam do mnie na 'Daily Post #2 z Kasią' :)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne cytaty wybrałaś. Mnie disqus nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cytat z "Mistrza i Małgorzaty" wygrał wszystko! Ten z "Brutal Precious" również bardzo trafny. Sama planuję założyć właśnie taki zeszyt z cytatami :) fajna sprawa!
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Andrzej Sapkowski<3 kocham;D Cytaty świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy cytat mnie rozbroił :D Muszę przeczytać "Mistrza i Małgorzatę"!
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię Disqus, chociaż czasem denerwują mnie tony maili które od niego dostaję :D zainteresowała mnie książka "Kochając pana Danielsa", a cytat z Mistrz i Małgorzaty wygrywa wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie lubię disqusa, ale to chyba ja jedyna :D A co cytatów - sama opublikowałam wczoraj taki post :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie muszę przeczytać "Mistrza i Małgorzatę" :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cytat z "Mistrza i Małgorzaty" jest najlepszy :D Muszę w końcu przeczytać tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cytat z "Kochając Pana Danielsa" należy do grona moich ulubionych ^^ A "Mistrza i Małgorzatę" mam w planach, obym tylko do matury zdążyła ją przeczytać :PP
    Jeśli chodzi o Disquisa- osobiście niesamowicie mnie drażni. Bardzo często moje komentarze znikają z blogów, na których je zostawiam, kilka razy miałam problemy z zalogowaniem, no i jak już komentuję, to powiadomienia na poczcie dominują ją całkowicie robiąc mi spam. Nie miałam i nie chcę zakładać, ale może to moje osobiste uprzedzenia ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. "To wybór, a nie przypadek, decyduje o twoim przeznaczeniu. Sam musisz zdecydować, ile jesteś wart, jaką odgrywasz rolę w świecie i w jaki sposób nadajesz mu sens. Nikt inny nie dysponuje tym, co ty - twoim zestawem talentów, pomysłów, zainteresowań. Jesteś oryginalnym egzemplarzem. Arcydziełem. " ~ Reginę Brett uwielbiam! Jest ona wirtuozem pisarstwa <3 Inne cytaty też bardzo mądre i wartościowe :) Zapisałam sobie kilka do sekretnika :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku,
Bardzo miło gościć Cię w moich skromnych progach. Jeśli podobało Ci się tutaj lub masz jakieś zastrzeżenia czy uwagi , proszę zostaw po sobie ślad. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :).
Całusy
Ola

PS. Nie mam nic przeciwko linkom, jednak poza nimi, chyba wypadałoby napisać coś więcej ;)



Drogi Czytelniku,
Bardzo miło gościć Cię w moich skromnych progach. Jeśli podobało Ci się tutaj lub masz jakieś zastrzeżenia czy uwagi, daj mi o tym znać. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :).
Całusy
Ola

PS. Jeśli sam prowadzisz bloga, zostaw link, łatwiej będzie mi Cię odwiedzić, jednak poza nim, chyba wypadałoby napisać coś więcej? ;)
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka